Wednesday 25 March 2015

0-3 aylık bebek için oyuncaklar

Pinteresti takip ettiğimden beri çok güzel projeler ve yeni fikirler görüyorum. Bunları da aralarda paylaşmanın bir zararı olmaz:)
Fotoğrafları aldığım site için buraya tık!

1- Bu oyuncak en popüler olanı, 2014'de ebeveynlerin seçimi olan ödüllü bir oyuncak. İçinde minik topları olan, parmakları geçirip, ağzına almakla bayağı uğraşacağı bir oyuncağa benziyor. 4.50 $ amazon fiyatı, 20 TL civarı online satışlarda...Alınacaklar listeme yazıyorum:)
3- Bu aktivite halılarına nedense pek içim ısınmadı. Çok kısa ömürlü olduklarını düşünüyorum, sanırım 2 aydan uzun kullanma şansı olmadığı gibi, pahalı ve yer kaplayan halılar olarak geliyor. Daha uzun ömürlü olan, biraz daha büyük ve askılarda oyuncaklarını olmayanları daha kullanışlı buluyorum.
4- Süper bir oyuncak, benzer bir Lamaze oyuncağını kullanmıştım. 
5 ve 6 numaralar olsa da olur olmasa da...
7- Değişik görünüyor, işlevini çok anlamadım ama yine ödüllü bir oyuncak, görmek lazım. Fiyatı da az değil. Tık!
8- Çok lazımgillerden:) Muadilleri piyasada var.
9- Emzirme yastığı benzer bir işlev için kullanılabilir. 
10- Aynen yazıldığı gibi, yolculuklarda bu sesli, değişik dokulu kitaplar çok işe yarıyor.

No comments:

Post a Comment

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?