Sunday 31 March 2013

Hamilelikte ilk zor haftalarım...

Genel olarak hamileliğim çok rahat, keyifli ve sağlıklı geçti.
Mide bulantısı hiç olmadı mesela:) Ama 12. ve 13. haftalarda benim'mide boşalması, kazınması' dediğim bir dönem yaşadım. Gayet güzel yemeğimi yer yemez, on dakika bile geçmeden bazen 'açımmm' demek...Öyle böyle bir açlık da değil bu hemen birşeyler yeme ihtiyacı. O dönemde yaşadığım tek fiziksel sıkıntı buydu. Aslında bir de yaz dönemine gelmesi, aşırı sıcaklarda yine aşırı sıcak bir yere tatile gidişimiz de pek iyi gelmedi bana. Bir yandan ter, bir yandan aman çatlak olmasın diye yağlara bürünürken olan oldu ve bayağı bir isilik oldum. Kaşıntı, isilik...Yaklaşık 1 hafta da bunu yaşadım.
Gelelim psikoloji kısmına...
Eh, biraz kırılgan oluyor insan. En çok ve hatta tek ilgi beklediğin ise eşin oluyor, ama eşler aynı fiziksel değişikliği geçirmediği, hormonları da yerli yerinde durduğu için yeterince empatik olmayabiliyor. Bu da 3-4 gün sürdü:)
Sonuç olarak, yazın ve özellikle hamilelikte daha sıcak bir yere gitmenin alemi yok. Terleyen bir bünyeyi kremlemeye de gerek yok:)

No comments:

Post a Comment

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?