Sunday 31 March 2013

Hamilelikte bakım ve giyim

12. haftadan itibaren pantolonlarımı düğmeleyemez, etekleri giyemez hale gelmiştim. Tüm hamilelikte zayıf ve şişman kadınlar için farklı olmakla beraber 9-15 kilo aralığı normal sayılıyor. İlk aylarda 2 ya da 3 kilo almıştım ben de. Unutmadan tartı şart!
İlk aylarda hatta 6-7. aylara kadar üst almaya pek gerek duymadım, ama pantolon hemen almam gerekti. Benim memnun kaldığım markalar GeBe, LCW, H&M...
İlk pantolonumu çocuğu olan bir arkadaşımla almıştı. Pantolon bana pek komik geldi, göbek kısmındaki ekstra kumaş, yanındaki düğme:) Ne işe yarar, yok canım bu göbek kısmını ben doldurmam diyordum...Sonuçta 38. hafta itibariyle bu pantolonların göbeği dar geliyordu:)



Kilo almayla beraber çatlak sorunuyla ilgili araştırmalara başladım. Hep aklımda olan bu kremdi...
Eninde sonunda kullanacağım derken hamilelik bitti ve ben kullanmadım:) Zaten ilk 3-4 ay için bu tip kimyasal kremler önerilmiyor. Alternatif araştırmalarımda ilk önce bu kreme başladım.
Güzel, yumuşak ve bir süre devam eden nemlendirici özelliği var. Zaman içinde badem yağı önerildi; ama aynı anda badem yağı tüylenmeyi artırır denilerek öneri iptal oldu. Ben de doğaldan giderek bunu kullandım.
Body Shop kakao yağının kokusu beni rahatsız etti, ama bu yağ idare eder durumda. Bir de şans eseri Tunalı Hilmi Lokman Hekimi'nden kendi hazırladıkları 100 ml'lik harika karışımı edindim. İşte esas formül de bence buydu. Gebeliğim bitti ve hiç çatlağım olmadı:) Gün aşırı kullandığımı söyleyebilirim, bazen unutuyordum hatta. Son ay biraz daha sıkı tuttum işi, bir de göbek değil tüm vücudu nemlendirmek hem ruhuma hem derime iyi geldi...

Hamilelik şüphesi olduğunda bile cilt bakımı yaptırmamak gerekiyor. Çok sevdiğim cilt bakımından uzak kalınca en azından şu harika ürünü kullanayım dedim.
Çok uzun süre gidiyor, nefis bir koku ve ferahlik hissi veriyor.
Saçlarla ilgili de sorun yaşandığını okumuştum; ben yaşamadım...Bundan olabilir mi?


No comments:

Post a Comment

Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?